Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 14. tammikuuta 2014

Oivalluksia

Melkoisilla (yli)kierroksilla vedetty tämä alkuvuosi! Olo on ollut tosi energinen ja luottavainen, on ollut niin sanotusti draivi päällä. Viimeksi tänä aamuna kun kävelin talvisessa pakkasmaisemassa bussille, ajattelin että minulla on hirmuisen hyvä olla. Kaikin tavoin! Olen päässyt käymään jumpissa, työssä kaikki sujuu kivasti, kotona on naurettu paljon ja muutenkin tuntuu että energiaa riittää. Ja tuo talvisen upea pakkasmaisema ja aurinko! Aiemmin tuli ajateltua ja pelättyä useinkin, milloin täältä korkealta flowsta tippuu alas kun kaikki sujuu niin hyvin. Nyt olen oivaltanut, että se flow kannattelee itse itseään, kunhan sitä muistaa ruokkia omilla ajatuksillaan :).

Olen lukemassa mielenkiintoista kirjaa (Susanna Purra, Kadotettu yhteys). Kirjassa puhutaan juuri siitä, kuinka voimme itse ajatuksillamme ja tunnetiloillamme luoda omaa tietämme eteenpäin ja saada haluamiamme asioita tapahtumaan - tietenkin kuitenkin korkeimmaksi parhaaksi. Kirjassa kerrotut asiat ovat mielestäni pitkälti hyvin "enkelimäisiä", vaikka siinä ei ainakaan suoranaisesti puhuta enkeleistä. Itse asiassa olen oikeastaan tuon kirjan myötä oivaltanut myös sen, että monet eri keinot johtavat toivottuun lopputulokseen, kukin käyttää siihen vaan omia keinoja. Tällä tarkoitan sitä, että itse asiassa on sama, reikittääkö jotain asiaa, pyytääkö enkeleiltä apua siihen vai uskooko vain lujasti itse siihen, että asia menee hyvin. Lopputulos on sama!

Pitihän minun hieman puhdistautuakin muutaman päivän ajan näissä korkeissa muuttuneissa energioissa.. Viikko sitten koirani oli tosi kipeä selästään ja säikäytti kyllä ihan kunnolla, ettei siitä selviäkään. Tätä piti surra kahden päivän ajan ja itkeä niin paljon, etten ole aikoihin itkenytkään. Onneksi parin päivän sisällä särkylääkekuurin aloittamisesta koira piristyi ennalleen eikä tarvinnut enää murehtia taas sillä erää selkää. Nyt on jaksellutkin tosi hyvin ja täyttääpä herra huomenna 13 vuottakin <3. Sitä varten on tietysti seremoniat järjestetty ja lahjat hankittu :D. Toinen puhdistautuminen tapahtui viime viikonloppuna kun olin aamusta asti niin pahalla tuulella, etten meinannut toeta koko iltana. En ole aikoihin raivonnut kuten sinä päivänä - sääliksi kävi perheenjäseniä.. Onneksi olin luvannut tyttärelleni leipoa pullia ja sen avulla sain sitten hieman rauhoituttua ja mieli tuli paremmaksi. Piti varmaan päästellä jotain höyryjä ulos.

Nautitaan pakkassäästä ja talvesta - ja auringosta! Energistä viikkoa <3.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti