Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 28. elokuuta 2014

Unien näkemistä ja astraalimatkoja

Tämä viikko on ollut ennätyksellisen raskas ja voimia vievä; rakas koirani, 13v 8kk, sairastui viikonloppuna niin vakavasti että eilen luulin (jo kolmannen kerran!) koittaneen ajan, jolloin minun täytyy saatella se Taivaan porteille. Kuinkas ollakaan, lopettamispäätöksen jo tehtyäni ja asioita järjestellessäni, eläinlääkäri soittikin (koira oli koko päivän eläinlääkärissä) kertoakseen, että koira oli yllättäin alkanut syömään itse ja piristynyt. Olin jo lääkärillekin päätökseni kertonut ja siinä puhelun aikana totesin sitten, että lähden katsomaan miltä koira omasta mielestäni vaikuttaa ja teen päätökseni siltä pohjalta. Niinhän siinä sitten kävi, että koira oli aivan silmissä virkistynyt ja lopulta lähdettiin vielä yhdessä kotiin <3. Tänäänkin edistystä toipumisessa on tapahtunut jo siinä määrin, että koira on jo melkein oma itsensä! Uskomatonta, miten tämä kyseinen yksilö ei luovuta, vaan kerta toisensa jälkeen taistelee itsensä elävien kirjoihin ;). Kuuli varmasti aikeeni lopettamisesta ja päätti taistella vastaan - neljän vuorokauden sairastamisen jälkeen. Nyt sitten elellään hetki kerrallaan ja ihmetellään yhdessä maailman menoa.

Lueskelin tasan vuosi sitten kirjoittamaani blogitekstiä muistellessani, millaisia pohdintoja olen silloin kirjoitellut. Mielenkiinnon herätti erityisesti unihavainnot, joista kirjoitin. Unet olivat tärkeässä asemassa jo silloin ja ne ovat tulleet viime aikoina entistäkin tärkeämmäksi osaksi henkistä kasvuani. Niissä on usein varsin mielenkiintoisia ja merkityksellisiä asioita, puhumattakaan jonkin asteisista astraalimatkoista, joilla olen päässyt muutamaan otteeseen käymään. Olen pari kertaa kohdannut astraalimatkalla jonkun tuntemani henkilön ja se tunne on aivan erilainen kuin unessa tapahtuva kohtaaminen. Se on jotain niin hienoa ja jännää, että en malttaisi odottaa taas seuraavaa tapahtuvaksi! Olen myös yrittänyt kommunikoida sieluni kanssa saadakseni vastauksen/selvyyden erääseen sielunsopimukseen, joka on tällä hetkellä minulle hyvin tärkeä. Nyt, kun koirakin on taas parantunut ainakin toistaiseksi, voi taas keskittyä unennäkemiseen ;).

Tällä hetkellä toivoisin enkeleiden tuovan minulle runsautta, koska eläinlääkärikeikkaan meni kaikkiaan aivan älyttömästi rahaa.. Olen surkutellut sitä aivan tarpeeksi viime päivinä kaiken muun ohella, joten nyt on sitten aika siirtyä runsausajatteluun ja luottaa yksinkertaisesti siihen, että rahaa tulee jostain lisää. Olen kahden vaiheilla myös sen suhteen, että uskallanko varata suunnittelemamme Itävallan laskettelumatkan ensi talvelle.. Täytyy kai se uskaltaa, jos kerran kohta tulee lisää rahaa menetettyjen tilalle ;)).

Ihanaa viikonloppua ja enkeleitä kaikille lukijoille - Uusi aika on alkanut ja uudet energiat sen mukana <3.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti