Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Uusi polku

Olen elänyt hieman hiljaiseloa blogin kirjoituksen suhteen, koska olen kuulostellut elämäni suuntaa. Unet ovat jälleen vahvistuneet ja vahvistaneet yhteyttä sisimpääni, ja tapasin myös uuden oppaani unessa jokin aika sitten <3. Olen ollut jonkinlaisessa välitilassa suuntaani etsien ja nyt on vihdoin koittanut aika, jolloin olen pitkästä aikaa tehnyt isoja valintoja, jotka vaikuttavat elämääni seuraavien parin vuoden ajan. Olen nimittäin vähintään viime keväästä lähtien haaveillut täydennyskoulutuksesta, mutta haaveeni on aina kaatunut siihen, että se maksaa aika paljon ja koulutusta järjestetään toisella paikkakunnalla. Olen siis ikäänkuin torpannut ajatuksen jo alkulähteilleen. Viime viikolla sain nauttia erittäin voimaannuttavista koulutuspäivistä aiheeseen liittyen ja ajatus täydennyskoulutuksesta alkoi jälleen itämään. Huomasin myös yllätyksekseni, että koulutusta järjestetään Tampereella ja että uusi kurssi alkaa ensi kuussa! Merkit olivat aika tavalla kohdallaan, joten ajattelin lähestyä työntantajaani haparoivin askelin ja kysyä mahdollista taloudellista tukea ja joustoa koulutukseeni liittyen. Viikon ajan intuitioni vaan vahvistui ja toissapäivänä sain työnantajaltani kädenojennuksen tarjouksen merkeissä ja eilen ilmoittauduin koulutukseen! Rahaahan siihen menee jonkin verran, mutta toisaalta tämä tilaisuus on kaikkinensa yhtä johdatusta ja paloni asiaan on kova, joten tämän on pakko olla se tie, jolle minun täytyy nyt astua.

Yksi syy, miksi epäröin koulutukseen osallistumista, oli se, että olen sidottuna työhöni vuodeksi valmistumisesta (kuuluu sopimukseen). Mietin kovasti sitä, että josko muutto Joensuuhun tulisikin tällä välin kun olen vihdoin tehnyt jonkinlaisen siirron elämässäni. Elämän junan ei voi kuitenkaan antaa pyyhältää ohitse ja jäädä itse odottelemaan tilaisuuksia, joiden saapumista ei tiedä. On pakko tehdä itsekin valintoja suuntaan tai toiseen ja elää siinä hetkessä joka on nyt. Kuka tietää, mitä tämä asia tuo tullessaan myöhemmin elämässäni.

Tuntuu jotenkin ihanalta, että uskaltaa ottaa jonkinlaisen riskin ja tehdä ison päätöksen elämässä. Olen niin pitkään mennyt vain virran mukana, kylläkin intuitiotani kuunnellen, mutta nyt teen ihan oikeasti itse tämän päätöksen ja valinnan. Olen selvästikin aloittamassa uuden polun kulkemista jo uuden oppaankin myötä. On jännittävää ajatella, miten elämäni tulee muuttumaan, puhumattakaan uusista haasteista, joita saan työhöni. Ja kaikki tämä muutos vain 2viikon sisällä! :) Joskus asioihin täytyy vaan laittaa vauhtia.

Enkeleitä ja intuition johdatusta <3.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti