Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Lapin lumoissa

Aurinkoiselta Lapin lomalta on palattu ja mukava arki on jälleen alkanut. Mukava-sanaa korostan tietoisesti, sillä sekä kotona että töissä on olleet positiiviset energiat :). Lapissa oli ihanan levollista, kuten aina. Olen aikuisiällä siellä käydessäni tuntenut erityistä yhteenkuuluvuuden tunnetta Lapin kanssa ja erityisesti siellä oleva luonto - naavaiset puut ja raikas ilma - sekä ystävälliset ihmiset kiehtovat. Poroja olen toivonut näkeväni monena vuonna, mutta en ole niitä toistaiseksi vielä oikein kunnolla päässyt ihastelemaan (ne kuulemma liikkuvat teillä vain kesäisin..). Reissun alla oli varsin ikävä sattumus, joka muutti hieman loman kokonaisuutta. Matkalle oli tarkoitus lähteä meidän perheen lisäksi sekä mieheni äiti miesystävänsä kanssa sekä omat vanhempani. Edellisenä iltana ennen lähtöä isäni oli kuitenkin liukastunut jäällä ja murtanut ranteensa, joten vanhempani eivät päässeet mukaan. Harmitus ja pettymys oli suuri, mutta äitini oli sitä mieltä, että asialla oli korkeampi tarkoitus ja jostain syystä heidän matkansa "peruttiin". Onneksi meidän reissu meni kuitenkin oikein hyvin ja pääsimme vielä nauttimaan sekä laskettelusta että hiihdosta täysin rinnoin. Myös ae Rafael tuntui olevan monessa mukana kameran linssin läpi tarkasteltuna ;).







Energiat ovat totisesti muuttumassa koko ajan korkeammaksi. Erityisesti siskoni on huomannut tämän varsin konkreettisesti viime aikoina erilaisten sattumusten kautta ;). Itse olen saanut kokea lähinnä enkeleiden läsnäolon monin tavoin. Yövymme joka vuosi Lapista tullessamme Jyväskylän Sokos hotel Alexandrassa ja siellä tuntuu olevan erityisesti enkelit läsnä; jo kolmena vuonna peräkkäin olen saanut hotelliin mennessämme löytää pari höyhentä reitiltäni ja toissa vuonna sain valokuviin huikeita enkelipalloja! Enkelit ovat myös hupsutelleet kustannuksellani ja varmaan ajatelleet minun olevan varsinainen pönttöpää kun en tajua vähistä vihjeistä.. Olen viimeisen kolmen viikon ajan miettinyt pääni puhki, missä eräs Lorna Byrnen kirjani on. Olen kysynyt ystäviltäni ja pyytänyt enkeleiltä vastausta kirjan sijantiin. Samaan aikaan olen ihmetellyt, miksi eräs harvinaisempi ystäväni on ollut unissani ja ajatuksissani, kunnes tänään tajusin yhtäkkiä kysyä häneltä kirjasta. Ei varmaan tarvitse sanoa, että kirja löytyi häneltä :D. Joskus täytyy vääntää rautalangasta ennen kuin tajuaa..

Olen muutamana yönä, yleensä joko annettuani tai saatuani reikihoidon, nähnyt mielenkiintoisia unia. Viime yönä näin unta, että reikiopeni antoi minulle hoitoa ja koimme tilanteessa erityislaatuisen hengen? enkelin? jonkun muun? läsnäolon. Sain myös unessa saamani hoidon aikana kuulla olleeni entisessä elämässä pohjoisen asukki, joten jos tämä pitää paikkansa, en enää lainkaan ihmettele viehtymystäni Lappiin ;). Ensi viikolla saan asiaan varmaan jonkinlaista vahvistusta, sillä eräs ihminen tekee minulle intuitiivisen energiahoidon, jonka jälkeen olen kuullut energioiden avautuvan suorastaan rysäyksellä. Sitä odotellessa :).

Positiivisia energioita, mielenkiintoisia yhteensattumia, auringonvaloa ja enkeleiden läsnäoloa <3.

1 kommentti:

  1. Ihanaa aurinkoenergiaa! Minä kävin helmikuun lopulla intuitiivisessa energiahoidossa, ja huomaan kyllä muutoksen. Olo on paljon keveämpi, olen paremmalla tuulella ja on paljon hauskempaa varsinkin kotona :) Naurun ja vapautuneen olotilan määrä o lisääntynyt. Antoisaa hoitoa sinulle!

    VastaaPoista