Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Sananasaattajana pohjoisessa

Myrskynsilmästä selvitty, joskin matka Oulusta kotiin kesti neljän tunnin sijaan seitsemän tuntia.. Hieman alkoi hermoa kirstellä jossain vaiheessa kun väsymys ja nälkä vaivasivat, mutta tärkeintä on, että kaikki seurueeni jäsenet ovat päässeet turvallisesti koteihinsa. Nimittäin vuotuinen ystävä-tapaamisemme järjestyi kaikista lakon uhkista ynnä muista huolimatta. Vietimme viiden naisen kesken oikein rentouttavan ja ihanan viikonlopun. Matkalaukkuani pakatessani pakkasin ihmeekseni sekä reiki-levyn että enkelikortit mukaan, siitäkin huolimatta että ystäväni eivät ole ollenkaan enkeli- tai reiki-ihmisiä. Viime vuonna sain naureskeluja ja epäilyksiä aikaiseksi kun kerroin kiinnostuksestani enkeleihin. No, tällä kertaa sain myöskin paikoin epäilyä osakseni, mutta niinpä vaan kävi, että sain reikittää jokaista heistä vuorollaan ja niistä vuoroista melkein kiisteltiin! Hoidin jokaiselta ainoastaan päätä, samalla kun juttelimme olohuoneessa ja voin sanoa että joka ikinen nautti hoidosta täysin rinnoin. Lisäksi joka ilta piti nostaa myös enkelikortit ja niidenkin sanomia tulkittiin kilpaa ;).

Enkelikortteja nostellessamme ja enkeleistä jutellessamme oli jotenkin todella mukava huomata, kuinka enkelikorttien viesti tai muuten vain niistä juttelu rauhoittivat ystäviäni mieltä askarruttavissa asioissa. On myös ihana huomata, että vaikka heidän asenteensa on erittäin varautunut kaikkia henkisiä juttuja kohtaan - osittain varmaankin siksi, ettei kaikki ole järjellä selitettävissä tai niihin liittyy pelkoa - heillä on kuitenkin olemassa uteliaisuus ja avoimuus henkisiin asioihin. Ja että ihan reiki-hoitoon pääsystä kinastellaan, niin se on jo lottovoitto :)! Näkipä eräs heistä ensimmäisenä yönä unta kuolemasta, eli ehkä hänellä alkaa jonkinlainen uusi kausi..

Itse näin ennen lähtöäni todella pelottavaa unta. Olin rappukäytävässä (työpaikkani?) ja näin siellä erään tutun papan istua kyyhöttävän. Hän sai sanottua minulle, että "auta Hanna minua" ja tuupertui maahan. Olin hätääntynyt koska en päässyt huutamaan apua ja minun piti alkaa elvyttämään. Jostain kumman syystä minulle näkyi reiki-tuttavani nimi kuvassa ja minulle jäi käsitys, että minun tulisi etsiä hänet käsiini auttamaan siinä tilanteessa. No, pappa kuoli ja heräsin unesta hyvin pelokkaana ja mietin edelleen, onko kyseinen pappa kuollut tai huonossa kunnossa, sillä hän on hyvin iäkäs. Pyysin siinä sitten keskellä yötä hänelle enkeleitä turvaksi, oli tilanne mikä tahansa. Olen viime aikoina saattanut nähdä unia potilaistani, sellaisista mm. jotka eivät ole pitkään aikaan olleet yhteydessä. Unesta parin päivän sisällä he ovat soittaneet tai olen muuten kuullut heistä. Omituisia etiäisiä.

Nyt on mentävä nukkumaan, sillä myrsky murensi haaveeni ihanasta Pendolino-matkasta, jolla olisin voinut rauhassa kursia univelkaani kiinni.. Hyvää yötä ja paljon paljon ihania enkeleitä viikkoon <3!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti