Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Reiki-verkosto

Olipahan ihana ja ikimuistoinen viikonloppu! Yhteen vuorokauteen mahtui niin paljon naurua, iloa ja ystävyyttä että olo on nyt suorastaan haikea. Eilen illalla konsertin jälkeen perustimme siskoni ja ystäväni kanssa kauan suunnittelemamme reiki-verkoston. Sen idea on sellainen, että jos joku meistä kolmesta tarvitsee apua reikitykseen, hänen pitää vain mainita meidän verkostomme nimi ja meidät muut otetaan lähetykseen mukaan. Mielenkiintoista, sanoisinko. Tämä ymmärtääkseni koskee esimerkiksi sellaisia tilanteita, joissa toivoisi saavansa enemmän voimaa reikittämiseen ja kun verkosto on perustettu, ei tarvitse erikseen sopia kaikkien kesken, koska lähetetään reikiä jollekin/jonnekin, vaan verkostomme mainitsemisella saa meidät kaikki mukaan.

Olen joskus miettinyt ennen nukkumaan menoa, että haluaisin lähettää jollekin reikiä, mutta koska en ole sopinut siitä erikseen sen jonkun kanssa, en sitä voi tehdä. Sain vinkin siihen, että lähetyksen voi tehdä niinkin, että sanoo vain mielessään lähettävänsä reikiä sinne missä sitä tarvitaan. Näin ollen ei tarvitse välttämättä erikseen personoida sitä, kelle reikiä lähettää. Eräs ristiriitakin minulla on yhden reiki-jutun suhteen. Nimittäin, olen kuullut toisten oppineen, että reikiä voi lähettää myös ilman vastaanottavan osapuolen lupaa. Tämä siksi, että sekä reikittäjän että lähetyksen saajan korkeammat minät keskustelevat keskenään ja reikitettävän korkeampi minä tietää, haluaako/voiko hän ottaa reikiä vastaan. Itse olen taas oppinut ja pitänyt melko tiukastikin kiinni siitä, että reikin lähettämiseen pitää olla aina lupa enkä näin ollen ole uskaltanut lähettää sitä jos en ole varma siitä, haluaako kyseinen ihminen ottaa vastaan reikiä.

Minun tekisi mieli tarjota reikin mahdollisuutta eräälle vakavasti sairaalle tuttavalleni, jonka suhtautumisesta reikiin en totta puhuen osaa yhtään sanoa. Aluksi kun ajattelin asiaa, torjuin ajatuksen välittömästi. Sitten aloinkin pohtia, voisiko tämä kyseinen ihminen sittenkin olla sellainen, jolle voisi reikiä tarjota. Reikin tarjoamista sotkee osittain myös se, että minulla on hieman ristiriitaiset tunteet kyseistä ihmistä kohtaan. Silti, sydämessäni, haluaisin (ehkä) ottaa riskin ja kysyä. Olen ajatellut, että pyydän enkeleiltä johdatusta tässä asiassa ja uskon saavani selkeät merkit siitä, onko reikin tarjoaminen tai siitä puhuminen ok tämän ihmisen kohdalla. Kiitos kiitos kiitos <3.

2 kommenttia:

  1. Minun on tehnyt mieli saada reikihoitoa, mutta en ole rohjennut mennä minnekään. pikkasen uskon, toisaalta en usko. Pitääkö reikiin uskoa, jotta se toimii? Olisi kiva, jos voisit lähettää minulle reikiä. Pitääkö sinun tietää minusta jotain? Pitääkö minun olla tietoinen milloin teet reikiä yms yms?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Ei reikiin tarvitse "uskoa" voidakseen ottaa hoitoa ;). Reiki menee aina sinne, missä sitä tarvitaan eli toimii aina. Voisitko laittaa minulle mailia, niin voidaan jatkaa keskustelua sitä kautta: enkelipallo81@gmail.com.

      Poista