Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 2. marraskuuta 2013

Yksisarvisiin tutustumassa

Lieko auringonpimennyksen ja uuden kuun lähestymisen tuomaa energioiden vaihtelua vai mitä, mutta olen ollut aivan pihalla koko viikon. Eilen kaikki häsläämiseni kulminoitui siihen, että vein tyttäreni hänen ystävänsä synttärijuhlille ja kun saavuimme paikalle, selvisi että juhlat ovatkin vasta ensi viikolla..! Minulla oli ollut monta kertaa päivän aikana ajatus siitä, että varmistan juhlien alkamisajankohdan viestillä ennen iltaa, mutta jotenkin torppasin ajatuksen luottamalla siihen, että olen lukenut kutsun oikein.. Jos olisin laittanut viestiä kellonaikaa varmistellakseni, kuten monesti ajattelin, olisi oikea päivämääräkin selvinnyt siinä samalla. No, minua piti jotenkin ilmeisesti herätellä hieman. Olen nukkunut tosi huonosti monena yönä ja töissäkin olen välillä sekoillut ja unohdellut asioita. Ja tämä on siis hyvin epätyypillistä minulle! No, ehkä tätäkin voi selitellä kaikenlaisilla energia-jutuilla, kuten monia muitakin asioita ;).

Työpaikkani alakerran kahvila (joka on muuten nimetty erään enkelin mukaan..) lopetti toimintansa perjantaina ja kävin siellä läksiäiskahvilla. Olin hypistellyt jo alkuviikosta Diana Cooperin Yksisarvis-kirjaa mutten raaskinut sitä kuitenkaan silloin vielä ostaa. Eilen kirja oli -60%:n alessa ja nappasin sen mukaani. Olen lukenut sitä muutaman kappaleen ja kirja on osoittautunut varsin mielenkiintoiseksi. Minulla on hyvin vähän kokemuksia yksisarvisista tai ylipäänsä tunteita niitä kohtaan, jonka vuoksi onkin mielenkiintoista tutustua niihin. Kerran tai pari tehdessäni reikihoitoa siskolleni minusta on tuntunut kuin yksisarvinen olisi pukkaillut minua käteen ja se on tuntunut tosi hassulta. Ilmeisesti nyt on aika tutustua niihin enemmän, koska jostain syystähän tuo kirja pomppasi näkökenttääni ja "jouduin" ostamaan sen itselleni ;).

Reikitin eilen parasta ystävääni etänä ja koin hoidon aikana jotain aivan ennenkuulumatonta. Vaivuin melko heti hoidon aloittamisen jälkeen hyvin syvään meditatiiviseen tilaan; koin olevani hereillä ja tietoisessa tilassa, mutta silti olin aivan jossain muualla. Ajattelin hoidon aikana useasti, että ns. "normaali etähoitoaika" on mennyt jo aikoja sitten, mutta koin että reikin täytyi virrata niin kauan kuin hoito lopulta kesti - 30-45min?? Vaivuin niin syvään meditaatioon, että lopulta tempauduin sieltä sen verran takaisin tajuntaan että kävin nukkumaan. Sain nukkua viikon parhaat unet ja matkustin taas valtavasti unissani. Kävin mm. Austaraliassa/Uudessa Seelannissa tms. ja sain lentää jollain hökötyksellä josta katselin kun rohkeat ihmiset surffasivat kauheaa vauhtia pitkin vaahtopäitä! Hyvin voimaannuttava ja mielenkiintoinen kokemus. Ja kuulemma vastaanottava osapuolikin oli nauttinut hoidosta kovasti.

Kävimme tänään Pyhäinpäivän kunniaksi viemässä mieheni isän haudalle kynttilän ja voi, miten kaunis kynttilämeri hautausmaa oli! Erityisesti tänään lähetän enkeleitä läheistensä menettäneiden luokse lohduttamaan ja kulkemaan heidän rinnallaan. Lisäksi pyydän että ae Rafael ja muut enkelit suojelevat rakasta kummipoikaani ja hänen perhettään matkalla ja antavat heille merkkejä läsnäolostaan herättäen luottamusta siihen, että kaikki menee hyvin <3.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti