Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Pieni rei'ittäjä

Kärsin tänä iltana vatsakivusta ja olen reikittänyt vatsaani melko hyvällä vasteella. Äsken sohvalla maatessani ja reikittäessäni, tyttäreni otti tuolin sohvan viereen ja kertoi tekevänsä minulle hoitoa. Hän hieroi asianmukaisesti käsiään yhteen ja alkoi sitten (omien sanojensa mukaan) "rei'ittää" minua. Uskomatonta, miten pieni ihminen voikaan olla niin kiinnostunut hoitamisesta! Olikin melko liikuttavaa, kun hän hetkeä myöhemmin kertoi tohkeissaan isälleen menevänsä isona reiki-kurssille <3. Millaiset energiat mahtaakaan vallita maailmassa sitten kun tyttäreni on aikuinen!

Tänä aamuna minusta tuntui siltä, että en käynnisty lainkaan, väsytti ja tympäisi lähteä ulos pimeyteen. Mieleni kuitenkin piristyi välittömästi työpäivän ensimmäisen puhelun jälkeen, kun eräs asiakkaani kiitteli minua olemassaolostani ja hyvästä palvelusta. Uskomatonta, miten positiivinen palaute kantaa! Painoin suorastaan hurmoksessa koko työpäivän, sillä palautteen antajan äänestä kuuli, että hän todella tarkoitti sanojaan. Töistä kotiin tullessani sain tärkeää ja ihanaa kirjepostia rakkaalta ihmiseltä ja puhelu hyvän ystäväni kanssa muistutti jälleen siitä, mikä elämässä on tärkeintä; perhe ja ystävät. Olen uskomattoman onnellinen jokaisesta rakkaasta läheisestä, joka on elämässäni, sillä ilman heitä elämä olisi väritöntä ja tylsää. Heidän avullaan myös oppii itsestään jotain uutta.

Olen muuten miettinyt taas ihottuma-asioita. Iho on aivan loistavassa kunnossa ja olen palannut mielessäni kesään, jolloin ihottuma alkoi. Allergologin mielestä kyseessä on siis kosketusihottuma, jonka takana on mahdollisesti kosmetiikka-allergia. Olen yhdistellyt päässäni tuotteita, joita kesän aikana käytin ja polkuni johti kahteen tuotteeseen, joiden säilöntäaineissa voisi olla mahdollisesti jotain allergisoivaa: Acon aurinkoivoide ja Garnierin BB-voide. Lisäksi Lipolan-voide aiheutti pari viikkoa sitten ihottumareaktion kaulalleni. Aurinkovoidetta käytin viime kesänä enemmän kuin koskaan ja BB-voiteen vaihdoin juuri kesän alussa. Voisiko niissä olla jokin yhteinen säilöntäaine, joka ihottuman olisi voinut laukaista? Laitoin sähköpostia Garnierille aineluettelon saamiseksi, mutta ainakaan vielä sitä ei ole kuulunut.. Helmikuussa siis selviää mahdollisesti jotain uutta epikutaanitestien jälkeen, mutta siihen asti täytyy vain arvailla, huoh.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti