Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 13. syyskuuta 2013

Kissa pöydälle

Tämä(kin) viikko on kyllä puristanut minusta mehut aika lailla tyhjiin. Viikko toi tullessaan painostavia tilanteita, taisteluyrityksiä ja kissan nostamista pöydälle. No, kissa nostettiin pöydälle, mutta siihen se sitten jäikin joten se siitä. Toisin sanoen, nyt on tuotu epäkohdat esiin mutta ilman minkäänlaista vastinetta. Omituista. Tyhjä olo ja jäätävä ilmapiiri jäi käteen, mutta nyt olen päättänyt tyhjätä pääni viikonlopun kunniaksi, ei työasioita, kiitos!

Tähän viikkoon on mahtunut myös pieniä odottamattomia ja yllättäviä ilon ja toivon pilkahduksia. Kerrataanpa hieman. Olen puhunut läheisilleni tällä viikolla siitä, kuinka haaveilen että voisin työskennellä hieman osa-aikaisemmin ja tehdä enemmän reikihoitoja. Samassa yhteydessä olin ehtinyt ajatella ohikiitävän hetken verran, mitä toiminimen perustaminen vaatisi. Hyvin pintapuolisesti asiaa tutkittuani totesin että se mahdollistaisi paljoon, mutta ei velvottaisi juuri mihinkään. No, eilen sitten tämä eräs "kauan kadoksissa ollut ystäväni" otti yhteyttä ja kysyi olisinko kiinnostunut osallistumaan huoneiston vuokraamiseen yhdessä erilaisten henkisten toimijoiden kanssa. Siis hä?? Olin siis juuri miettinyt mitä toiminimen perustaminen vaatisi, haaveillut suuremmasta muutoksesta töiden suhteen ja minua kysytään mukaan kimppa-tilan vuokraamiseksi! No, tietenkin ilmoitin kiinnostukseni asiaa kohtaan, loput järjestelyt jätän enkeleille. Sisällä on vahva luotto siitä, että asiaa joko tyrkätään siihen suuntaan, että asia onnistuu kaikin tavoin ja saisin asiakkaitakin tai sitten se ei onnistu. Siinä tapauksessa, että juuri tämä ei kanna hedelmää, on se kuitenkin herättänyt taas paljon uusia ajatuksia.. Kaiken tämän keskellä sain myös jälleen vahvistuksen siitä, että elämäämme ohjaillaan koko ajan siihen suuntaan, mihin pitääkin :).

En ole jaksanut olla kovin aktiivinen reikin suhteen viime aikoina eikä tyttärenikään ole itse pyytänyt reikittämään häntä. Olen antanut hänelle pikaisia reiki-hetkiä iltasadun yhteydessä, intensiivisemmät reiki-jaksot tulevat varmasti taas kun niiden aika on. Itseäni olen tällä viikolla reikittänyt usein iltaisin, koska olen ollut niin ahdistunut työasioista. On ollut ihanaa ja helpottavaa huomata, miten rauhoittava vaikutus sillä on. Huomasin myös eräänä iltana että kun olin yrittänyt hieman itkeä ahdistustani pois ja nenä oli tukossa itkun johdosta, niin heti kun laitoin kädet kasvojen päälle, itku tyrehtyi ja nenä aukesi. Olo helpottui hetkessä. Saan olla onnellinen, että minulla on näinkin paljon työkaluja, joiden avulla voin saada helpotusta erilaisiin vaivoihin ja henkisiin lukkoihin. Unohtamatta myöskään enkeleitä, jotka pukkaavat aina välillä elämääni oikeaan suuntaan.. ;) Ihanan rentouttavaa, toiveikasta ja ilon täyteistä viikonloppua <3!

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa nyt todella hyvältä ja hienolta mahdollisuudelta. Pidetään peukkuja! :) T: Pauliina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kattellaan ;). Kyllä se ainakin jonkinlaisen prosessin taas käynnisti..

      Poista