Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Chakrojen epätasapainoa

Niin on viikko vierähtänyt taas vauhdikkaasti. Töissä oli onneksi huomattavasti helpompi viikko edelliseen verrattuna, enkeleille siitä kiitos. Olen yrittänyt olla tuhlaamatta energiaani negatiivisuuteen tai sen lietsomiseen, parempi kun ei lotkauta korvaansa vaan yrittää vain seuloa tiensä eteenpäin. Työstän koko ajan ajatusta siitä, miten saisin työelämäni tasapainoon, mutta toisaalta olen heittänyt ongelman ylempien tahojen ratkaistavaksi; otan vastaan sen, mitä tulee. Olen lähettänyt lisäksi edelleen enkeleille viestiä siitä, että haluaisin tehdä reikihoitoja enemmän, joten asiakkaita odotellessa ;).

Sain äsken ystävältäni enkeli- ja chakrahoidon ja minä puolestani tein hänelle vaihtokauppana reikihoidon. Olipas mielenkiintoista ja aika kului kuin siivillä! Minulle ei ole ikinä tehty chakrahoitoa ja oli ihanan nautinnollista vaipua meditatiiviseen tilaan toisen hoitaessa. Mikä yllättävintä, sain hoidon kautta uuden ahaa-elämyksen, nimittäin solar plexukseni oli epätasapainossa. Eikä siinäkään vielä mitään niin ihmeellistä, mutta solar plexuksen ongelmat voivat ilmetä mm. ihottumana.. Nyt siis kohti keltaista väriä ja solar plexusta tasapainoittamaan. Myös juurichakrani oli epätasapainossa, joten ilmankos minua johdateltiin aamulenkillä metsään.. Täytynee yrittää tietoisesti maadoittua yhä enemmän ja reikittää itsekin em. chakroja.

Tehdessäni ystävälleni hoitoa näin todella runsaasti erilaisia mielikuvia. Hoidon jälkeen kävimme läpi kummankin ajatuksia hoidosta ja yllättäin hyvin monet samankaltaiset asiat olivat tulleet molemmille mieleen. Itselle tulee hyvin kiitollinen ja levollinen tunne, kun saa tehdä toiselle hoidon ja näkee, kuinka toinen nauttii siitä. Olen kiitollinen, että minut on johdatettu reikin tielle ja että saan välittää sitä myös toisille. Parhaimmassa tapauksessa toista hoitaessa itsellekin tulee syvästi rentoutunut ja hyvä olo - aivan kuin olisi itsekin saanut hoidon.

Tyttäreni lähti eilen ex-tempore lomalle mummolaan, mieheni on koko alkuviikon työmatkalla, joten vietän ensi viikkoa lähinnä koirani ja itseni seurassa. Käyn jumpassa jos säät sallivat pyöräilyn ja jos olkapääni antaa periksi (taisin satuttaa sen eilen body pumpissa..). Aion myös nauttia siitä ettei minun tarvitse töiden jälkeen tehdä mitään ellen halua. Viikonloppuna saan jälleen tyttäreni kotiin ja toivotan tavallisen arjen tervetulleeksi. Siine asti nautin mahdollisuudesta olla yksin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti