Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 23. heinäkuuta 2013

Kaapista ulos

Olen kärsinyt ihottumasta pahenevissa määrin koko kesän ajan. Normaalistikin minulla on atooppinen iho ja ajoittain ihottumaa, mutta olen tähän asti saanut ihottumat hoidettua kortisonivoiteella. Tänä kesänä olen kuitenkin hölvännyt ihoani monenlaisilla eri rasvoilla ja kortisonivoiteilla, mutta ihottuma edelleen pysyy. Näin viime viikolla unta, jossa tuntematon mummo paukutti päähäni, että minun tulisi hakeutua homeopaatin vastaanotolle ihottumani kanssa. Hän suorastaan tolkutti kuin tyhmemmällekin tyypille, että homeopatia on ainut mikä minun ihottumaani auttaa. Aamulla muistin unen, mutten kiinnittänyt siihen sen kummempaa huomiota, ihmettelin vaan hieman että mistä tuollainenkin uni kumpusi. Unohdin koko jutun, kunnes viikonlopun reikikurssin yhteydessä toiset alkoivat puhumaan siitä, miten hyvä juttu homeopatia on. Muistin heti uneni ja sanoin ääneenkin että nyt varmaan pitää ottaa merkit todesta ja varailla homepaatille aikaa.. Sitten juttelin tätini kanssa puhelimessa ja hän melkein ensi töikseen kertoi, että on käynyt toisinaan homeopaatilla. Niinpä sitten kaikkien näiden merkkien johdattelemana varasin  ajan homeopaatin vastaanotolle, jonne menen ylihuomenna. Tästä siis luvassa lisää juttua käynnin jälkeen.

Samainen tätini, joka puhui homeopatiasta valitteli puhelun aikana myös korvaansa ja tarjouduin harjoittelemaan etähoitoa hänen korvavaivaansa. Niin sitten tein hoidon ja tänään sain kuulla että hän ei ollut nukkunut hoidosta seuraavana yönä juuri lainkaan ja viime yönä hän oli nähnyt todella paljon unia. Niin, ja ei kai tarvitse edes sanoa että korvavaivakin oli jo helpottamaan päin ;).

En normaalisti puhu "hörhö"-jutuista kuin sellaisille ihmisille, joiden tiedän olevan kiinnostunut tällaisista asioista. En ole myöskään tarjoutunut aiemmin hoitamaan reikillä vieraampia ihmisiä. Nyt kuitenkin viikonlopun energiaboostin myötä olen suorastaan tullut kaapista ulos :)! Olen kertonut aiempaan verrattuna hyvinkin avoimesti työkavereille reikikurssista ja tänään luotin intuitiooni ehdottamalla hoitoa eräälle tuttavalleni. Minulla ei ollut mitään käsitystä siitä, uskooko kyseinen henkilö vaihtoehtohoitoihin mutta lopputulos oli se, että hän halusi minun tekevät hoidon ja teen sen huomenna.. Jännityksellä odotan, koska se on ensimmäinen kontaktihoito II-kurssin jälkeen ja energiatasot voivat olla aivan eri tasoa kuin aiemmin. Lisäksi aion kokeilla mahdollisesti muutamaa uutta juttua uuden aikakauden kunniaksi ;).

Muuan mielenkiintoinen juttu vielä pitää kertoa. Joulukuussa viisi vuotta täyttävä tyttäreni on mummolassa hoidossa ja samassa paikassa on tällä hetkellä myös siskoni perhe. Eilen illalla kun siskoni oli nukuttanut tytärtäni, hän oli sanonut pariin otteeseen näkevänsä siskoni ympärillä värejä ja muotoja. Kun siskoni oli yrittänyt tarkentaa millasia värejä ja muotoja tyttäreni oli nähnyt, ei hän ollut sitä osannut sen tarkemmin eritellä. Jännittävää! Onko koko perheeni avautunut/avautumassa uudelle energiatasolle tms., nimittäin miehelleni iski flunssa muutama päivä sitten. Puhdistautumista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti