Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Turkoosia

Tämä päivä on ollut pieniä oivalluksia ja riemun aiheita täynnä. Ensinnäkin, kiitos kaikille, jotka ovat kommentoineet ja antaneet vinkkejä :). Erityiskiitos Ullalle, kun puit sanoiksi juuri sen, mitä olen hakenut. Toissa iltana reikittäessäni näin silmissäni valtavasti turkoosia väriä. Yhdistin sen kurkkuchakraan mutten osannut sanoa miten se nyt siihen liittyi. Eilen Ikeassa etsin uusia lakanoita ja puolitiedostamattani etsin nimenomaan turkooseita lakanoita (en niitä kyllä löytänyt ikävä kyllä). Sitten luin Ullan kommentin ja siinähän se oli, kurkkuchakra on epätasapainossa! Olen niin innolla paatostanut reiki II:sen jälkeen henkisiä juttuja, reikittänyt paljon itseäni, tehnyt hoitoja muille joten ei ihme, että kaikesta tästä uudesta energian kanavoimisesta ja flow:ssa olemisesta hämmästyneenä kurkkuchakrani ei ole pysynyt perässä. Olen hakenut syytä ihottumalle, en sille, että se esiintyy kaulalla. Olen kyllä reikittänytkin kaulaa, mutta en varsinaisesti ajatellut, miksi. Etsiskelin vastauksia kauempaa, kuten suolistosta jossa varmasti on myös ongelmaa koska ihottumaa ilmenee, mutta ne olivatkin nenäni edessä, suorastaan naurettavan helppona ja itsestään selvänä! Tarvittiin Ulla, joka selkokielellä tulkitsi minulle sen, mitä en itse kyennyt tulkitsemaan ;). Näin eräänä yönä untakin siitä, että minulta lähti kokonaan ääni pois enkä siitäkään tajunnut vinkkiä kurkkuchakraan liittyen..

Meillä oli siskoni kanssa myös puhetta eräästä Diana Cooperin kirjasta, jota hän on lukemassa. Sieltä löytyi myös eräs tärkeä oivallus parantamiseen liittyen. Minua on jollain tasolla jäänyt vaivaamaan reiki-hoito, jonka annoin sille eräälle tuttavalleni. Olen yrittänyt miettiä, miksi se hoito jäi vaivaamaan ja tänään keksinkin muutaman syyn. Ensinnäkin, koin jonkinlaista huonommuutta siitä, ettei tuttavani pitkällinen vaiva parantunutkaan heti ensimmäisen hoidon jälkeen. Toiseksi, hän oli ensimmäinen ihminen jolta olin ottanut rahaa hoidosta ja koska vaiva ei parantunut hoidon jälkeen, koin jälleen huonommuutta. Tämä siitäkin huolimatta, että hoidettava nautti hoidosta suuresti ja koki hoidon aikana melko voimallisia juttuja vaivaansa liittyen. Kolmanneksi ja varmaan tärkeimmäksi, unohdin tavallaan sen perusasian, josta jo reiki I:ssä puhuttiin; että ihmiset hakeutuvat itselleen oikeiden hoitajien luokse. Olen tähän asti noudattanut tätä ohjetta hyvin luontevasti ja tunnollisesti kunnes nyt itse tarjosin reikiä vaihtoehtona ja vielä sellaiselle ihmiselle joka ei asiasta ennestään tiennyt mitään. Palvelinko egoani sillä ajatuksella, että jos saan hänen vaivansa parannettua reikin avulla, saan siitä kiitosta? Hyväähän minä tietenkin tarkoitin ja innoissani halusin auttaa toista, mutta tästä lähtien luotan siihen, että ne, jotka tarvitsevat minun hoitoani, hakeutuvat luokseni.

Ehkä tämä flow:n palaaminen ja kaikki pienet oivallukset johtivat tänään siihen, että minua ei päästetty jumppaan jota olin koko päivän odottanut. Sen sijaan jouduin pihahommiin, jotka rakas isäni oli järjestänyt ahkeruutensa puuskassa. Maadoittumista tulikin ihan yllin kyllin oksia leikatessa ja aita-jätteitä haravoidessa, hyvä niin ;). Näiden ajatusten siivittämänä jatkan iltani viettoa ja pyydän yhä edelleen enkeleiltä ohjausta tielleni. Lisäksi pyydän enkeleitä saattamaan huomenna vanhempani turvallisesti kauas kotiinsa. Olen kiitollinen tästä päivästä ja siitä, että päätin alkaa kirjoittamaan tätä blogia. Olen erityisen kiitollinen siitä, että olen saanut myös teistä lukijoista kanssakulkijoita tällä henkisen kasvuni tiellä. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti