Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 22. heinäkuuta 2013

Mielikuvia tulevista tapahtumista

Aloin muutama kuukausi sitten kiinnittämään huomiota erääseen hyvin jännään asiaan. Nimittäin, minulle alkoi välillä tulla parista päivästä viikkoon kestäviä kausia, jolloin kärsin määrittelemättömästä ahdistuksesta. Kaikki oli elämässä hyvin, mutta ahdistus kalvoi sisintäni ja mikä ärsyttävintä, ilman minkäänlaista syytä. Tästä saivat kärsiä läheiset ihmiset itsestäni puhumattakaan. Kun ahdistusta oli kestänyt riittävän kauan, se helpotti aivan itsestään kuin seinään.

Joskus olen nähnyt myös aivan kummallisia unia - unia, joita en normaalisti näe. Tästä esimerkkinä eräs mieleenpainuvimmista unistani, jonka näin ennen Bostonin ampumisvälikohtausta. Oli yö ja olin unessani valtavassa pilvenpiirtäjässä USA:ssa. Taivas oli yönmusta ja näin pilvenpiirtäjän lasisista seinistä, että helikopterit pörräsivät taivaalla, aivan kuin etsien jotain. Sitten yhtäkkiä helikopterista laskeutui pilvenpiirtäjän seinään kommandopukuinen poliisi ja siihen uni loppui. Muistan tunteneeni suurta pelkoa ja uni oli kuin kohtaus jostain elokuvasta. Ja mainittakoon vielä se, etten ollut katsonut edeltävästi mitään toimintaleffoja tai sarjoja.. ;) Uni jäi hyvin elävänä pyörimään mieleeni koska en ollut koskaan aiemmin nähnyt vastaavaa unta. Jaoin uneni siskonikin kanssa ja yritimme yhdessä pohtia, mikä sanoma unella oli. No, aikaa kului päivä jos toinenkin, jopa viikko kunnes eräänä aamuna töihin lähtiessäni huomasin lehdestä uutisen, jossa kerrottiin Bostonin ampumisista ja yhdistin heti uneni uutiseen; jotenkin tiesin että uneni enteili jotenkin kyseistä tapahtumaa. Sattumaa tai ei, mutta näin asian koin.

Tämän jälkeen olen joitakin kertoja syvän rentoutuksen tilassa, yleensä reikihoitoa itselleni tehdessäni, nähnyt ahdistavia mielikuvia erinäisistä asioista ja kappas kun viikon sisällä olen saanut taas lehdestä lukea uutisia, jotka ovat tavalla tai toisella mielikuviini liittyneet.. Asia alkoi minua ahdistamaan siinä määrin, että kysyin siitä reikiopeltani. Hän arveli, että suojaukseni on varmaan  puutteellinen ja kenties olen ollut jollakin tasolla kyseisissä katastrofeissa auttamassa tms. Apukeinoksi hän ehdotti, että voisin selkeästi ilmoittaa enkeleille etten halua nähdä mitään negatiivista, missä en itse voi olla avuksi. Toimin ohjeiden mukaan, joten nähtäväksi jää, loppuvatko näyt tai epämääräiset ahdistukset siihen. Olen lukenut myös Lorna Byrnen kirjoista, että vastaavanlaisissa tilanteissa voi aina rukoilla enkeleiltä apua ihmisille, jotka mahdollisesti tulevat onnettomuudessa tai katastrofissa kärsimään.

Minulla ei ole koskaan ollut lahjoja/herkkyyttä selvänäköisyyteen, vaikkakin olen joskus miettinyt että jos sellainen lahja minulle annettaisiin, haluaisinko ottaa sen vastaan. Uskon, että ihmiselle annetaan esim. selvänäköisyyden lahja jostakin tietystä syystä. Luotan enkeleihin ja korkeampaan tahtoon siinä määrin, että minulle herkkyydet ja mahdolliset lahjat avautuvat sitä mukaa, kun pystyn niitä käsittelemään. Onpa jännä nähdä, mitä nämä uudet energiat ja energiaviritykset myötä tuovat tullessaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti