Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 20. elokuuta 2013

Enkeliviestejä

Tänään pyöräillessäni töihin, pyöräni "parkkipaikalla" odotti kiiltävän valkoinen, kaunis höyhen, samoin kuin töistä lähtiessäni työpaikan ala-aulassa. Kiitin enkeleitä ja tulin heti luottavaiselle mielelle, tästä päivästä tulisi varmasti jollain tavalla hyvä ja merkityksellinen. Höyhenen nähdessäni sanon usein automaattisesti ääneen "kiitos" ja hymyilen, ikään kuin enkelit eivät kuulisi sanattomia kiitoksiani ;). Usein höyhenet tulevat sellaisissa tilanteissa kun olen juuri pyytänyt apua enkeleiltä. Tai sitten ihan muuten vain. Tilanteesta riippumatta huomioin höyhenet aina ja ilahdun niistä kovasti, sillä tiedän että enkelit ovat mukana matkassa. Koiran kanssa lenkkeillessäni olen muutaman kerran huomannut täysin valkoisen kissan irrallaan istumassa tai makoilemassa, tuijottamassa meitä. Kissa on aina samassa paikassa ja tarkkailee hievahtamatta. En ole koskaan nähnyt niin kauniin valkoista kissaa vapaana ja jostain syystä minulle on tullut ajatus siitä, voisiko kissalla olla jokin taivaallisempi merkitys, sillä sen olemuksessa on jotain hyvin levollista ja enkelimäistä.. 

Olen kovasti pohtinut tänään myös viestiä, jota enkelit haluavat minulle enkelikorttien välityksellä välittää. Olen saanut eilen ja tänään Diana Cooperin enkelikorteista "Detachment" ja kortin viesti lyhykäisyydessään on, että voin saada henkisten lakien mukaan kaiken mitä sydämeni haluaa. Lisäksi siinä sanotaan, että jos on riippuvainen jostain ihmisestä tai asiasta, on ikään kuin jumissa alemmalla taajuudella. Tämän vuoksi minun tulisi pyytää enkeleiltä, että he "katkoisivat" juuret tällaisilta ihmisiltä ja asioilta että voisin olla vapaa kaikesta haitallisesta joka minua sitoo johonkin tai joihinkin. Jännä yhteensattuma sekin, että myös Ullan sivuilta tuli eilen sama viesti ja tänään, että minun pitää olla valppaana sillä pian tapahtuu jotain mitä olen kauan odottanut. Jee! Pitää yrittää muistaa kuunnella ja kuulostella noita viestejä ja pyytää ae Mikaelia katkomaan kaikelta haitalliselta juuret etteivät suotta syö energiaani ja vaikuta alentavasti värähtelytaajuuteeni.. Niin ja tietysti odottaa jotain suurta kauan odottamaani tapahtuvaksi ;). Antaa tulla vaan, olen valmis!

Aloitin eilen Aloe vera-juoman nauttimisen. Aloitin pienellä annoksella alkuun ja tänään sain jo päänsäryn. Kuona-aineet lähtevät liikkeelle ja puhdistautuminen alkaa, näin toivon. Juoma maistuu mielestäni aivan nahkalta (?!) ja tämän aamuinen 10ml meinasi tulla samaa reittiä ulos. Sain kuitenkin nielaistua sen.. Jännityksellä odotan mitä tuntemuksia ylihuomenna vuorossa oleva 30ml aiheuttaakaan! Olen kuitenkin päättänyt kärsiä ja kokeilla, maistuipa juoma miten pahalta tahansa; ihoni on taas niin kamalassa kunnossa ja kaulaan sattuu. Olen ainakin oppinut tästä ajanjaksosta sen, että kortisonivoide todellakin parantaa ainoastaa oireen, ei itse vaivan alkuperää. Olen melkein joka viikko käyttänyt kortisonivoidetta pahimman kutinan ja kivun parantamiseksi ja viimeistään viikon sisällä ihottuma on tullut uudelleen, samaan tai eri kohtaan. Tästä oivalluksesta innostuneena varasin seurantakäynnin homeopaatille parin viikon päähän.

Kiitos tästä päivästä, tervetuloa huominen - olen valmis kohtaamaan kaiken sen, mitä matkani varrella on määrä tapahtua. Tiedän etten kulje tätä polkuani yksin, vaan seuranani on läheisteni lisäksi ihanat taivaalliset suojeliani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti